Kurumsal Kimliğin Önemi

Kurumsal kimlik, markanıza değer katmanıza sağlayacak olan en önemli şeydir. Kurumsal kimliğinizi yansıtan şey ise logonuz, internet siteniz, kartvizit ve sosyal medya platformlarınızdır. İşletmenizi profesyonelce tanıtmak ve daha fazla büyüyebilmek için kurumsal kimliğin oluşturulması ve bunun korunması gerekir.

Kurumsal Kimliğin Önemi

Kurumsal kimlik, markanıza değer katmanıza sağlayacak olan en önemli şeydir. Kurumsal kimliğinizi yansıtan şey ise logonuz, internet siteniz, kartvizit ve sosyal medya platformlarınızdır. İşletmenizi profesyonelce tanıtmak ve daha fazla büyüyebilmek için kurumsal kimliğin oluşturulması ve bunun korunması gerekir.

Kurumsal Kimliğin Önemi
Editor: admin2
23 Nisan 2020 - 23:25

Kurumsal kimlik, markanıza değer katmanıza sağlayacak olan en önemli şeydir. Kurumsal kimliğinizi yansıtan şey ise logonuz, internet siteniz, kartvizit ve sosyal medya platformlarınızdır.  İşletmenizi profesyonelce tanıtmak ve daha fazla büyüyebilmek için kurumsal kimliğin oluşturulması ve bunun korunması gerekir. Kurumsal kimlik çalışması hazırlanırken belli renk paletlerini kullanmanız gerekiyor. Bu da genellikle logonuzu andıran renkler olması gerekir. Logonuz yoksa işe ilk olarak logonuzun tasarımıyla başlanması gerekir. İnsanların zaman içerisinde oturan markanızı logonuzdan tanıyacağı göz önünde bulundurulmalı ve bunun için daha basit anlatımlı logolar tercih edilmelidir.

Kurumsal Kimliği Avantajları:

·        Kurumsal kimliğe sahip olan bir şirket, bulunduğu yerde kalacağına işaret eder, kurumsal kimliğe sahip olan bir şirket tüketiciye önemli bir mesaj göndermiş ve güvenilir olduğu duygusunu aktarmış olur.

·        Kurumsal kimliğe sahip olan bir şirket, kendi kültürünü ve kimliğini oluşturmuş olur.

·        İşletmenizi tanıtır ve hatırlanabilir olmanızı sağlar.

·        Kurumsal kimlik çalışmasını kapsamlı olarak düşünebilirsiniz ve tek bir çalışma bile sizin hedef kitlenize fark edilmesini sağlayacaktır.

·        Kurumsal kimlik, müşteri bilincini artırır ve firmanızın rekabet gücünü artırır.

Kurumsal Kimlik ve Marka İmajı

Kurumsal kimliğinizin markanızın fiziksel görünümü olduğunu belirttik. Bunun için markanızın görünen yüzü olacağından dolayı, size değer duygusu katacak ve hizmetlerinizden faydalanan insanların size olan güvenlerini artıracaktır.

Bir markanın imajı insanların sizi nasıl algıladığı ve yorumladığı ile alakalıdır. Bir tüketici daha önce satın alım yaptığı bir markadan almış olduğu urun sonrasında yine o markayı tanır ve ona güvenir. Örneğin bunu şöyle belirtebiliriz. Nike’nin logosu basit bir çizgiden ibaret olsa da insanlar o logoyu gördüklerinde bilir, inanır ve güvenirler. Bugün logo markanın da önüne geçmiştir. 

İster kurumsal kimliğiniz olsun ister web tasarım öncelikli olarak insanların sizi fark edebileceği bir yaklaşım sergilemeniz gerekir. Bu yaklaşımda özellikle sosyal medyada etkin bir şekilde kendisini gösterebilmelidir.

Sosyal medya üzerinde size ait olan bir tasarımla müşterilerinize eriştiğinizde onların her zaman sizi tanır ve fark edebilir olmasını da sağlamış olursunuz. Doğru bir yönetim ise sizin marka imajınızı daha da güçlü hale getirecektir.  Timsah Ajans olarak markanıza değer katabilmek adına kurumsal kimlik çalışmanızı yürütüyor ve marka imajınızı yükseltiyoruz. Bize https://www.timsahajans.com.tr/adresimizden ulaşabilirsiniz.

--

YORUMLAR

  • 0 Yorum