TÜM AKSARAYLILAR DEMİR YOLUMUZUN HİZMETE AÇILMASI VE E.90 KARAYOLU İÇİN YEKVÜCUT OLMALIYIZ

Aksaray Ticaret Borsası başkanı Hamit Özkök Aksaray’ın 1845-1920 ve 1933-89 yılları arasındaki toplam olarak 131 yıl süren 2 ilçelik esaretinin tekerrür etmemesi için 7 sinden 70’ine kadar tüm hemşerilerimizin siyasi görüşle diğer tüm farklılıklarını bir tarafa bırakarak Aksaray’ın istikbali için yekvücut olmaları gerektiğini belirtti.

TÜM AKSARAYLILAR DEMİR YOLUMUZUN HİZMETE AÇILMASI VE E.90 KARAYOLU İÇİN YEKVÜCUT OLMALIYIZ

Aksaray Ticaret Borsası başkanı Hamit Özkök Aksaray’ın 1845-1920 ve 1933-89 yılları arasındaki toplam olarak 131 yıl süren 2 ilçelik esaretinin tekerrür etmemesi için 7 sinden 70’ine kadar tüm hemşerilerimizin siyasi görüşle diğer tüm farklılıklarını bir tarafa bırakarak Aksaray’ın istikbali için yekvücut olmaları gerektiğini belirtti.

TÜM AKSARAYLILAR DEMİR YOLUMUZUN HİZMETE AÇILMASI VE E.90 KARAYOLU İÇİN YEKVÜCUT OLMALIYIZ
08 Temmuz 2019 - 10:54

Tüm Aksaraylılar Demir yolumuzun hizmete açılması ve E.90 Karayolu için yekvücut olmalıyız”
*İlimizin 1845-1920 ve 1933-89 yılları arasında toplam olarak 131 yıl süren  ve Aksaray’ın adeta yer yüzünden yokmuşçasına silinmesine sebep olan 2 ilçelik esaretinin ana sebebinin2. İlçelik esaretine çarptırılmamıza sebep olan kanun resmi gerekçesinde de belirtildiği gibi ulaşım yollarının dışında kalmamız olduğunu belirten Aksaray Ticaret Borsası başkanı Hamit Özkök ”Bu olumsuzlukların tamamen ortadan kaldırılabilmesi için hepimiz siyasi düşünce ve akla gelen diğer tüm taassuplarını bir kenara bırakarak Aksaray payandasında birleşmeliyiz. ”dedi.

     Aksaray Ticaret Borsası başkanı Hamit Özkök Aksaray’ın 1845-1920 ve 1933-89 yılları arasındaki toplam olarak 131 yıl süren 2 ilçelik esaretinin tekerrür etmemesi için 7 sinden 70’ine kadar tüm hemşerilerimizin siyasi görüşle diğer tüm farklılıklarını bir tarafa bırakarak Aksaray’ın istikbali için yekvücut olmaları gerektiğini belirtti.
    Yazarımız ve Muhabirimiz Ali Genç’in istikbalimizin 1. Ve 2. olmazsa olmazı olan bizi Demiryoluyla Limanlara ve ham madde merkezlerine bağlayacak olan Aksaray-Ulukışla Demiryolumuz ve can damarımız olan E.90 karayolunun Ankara-Niğde otobanından en az şekilde etkilenmesi başta olmak üzere mutlu istikbalimizi ilgilendiren konuları ve çözümleri konularını ilimizin Meslek Odaları ve STK’larına iletmeyi sürdürüyor.
   Genç bu konuda ilik görüşmesini gerçekleştirdiği Aksaray Esnaf v ve Sanatkarlar Odaları başkanı Doğan Ceylan’dan sonra Aksaray Ticaret Borsası Başkanı Hamit Özkök’e ileterek bu konuda kendilerinin bir hemşerimiz olarak şahsı ve başkanı olduğu kurumu olarak neler yaptığını ve yapacaklarını sordu.

HAMİT ÖZKÖK TÜM AKSARAYLILAR OLARAK İSTİKBALİMİZ ORTAK PAYANDASINDA BİRLEŞMELİYİZ!

   Sohbet ortamında geçen samimi görüşmede soruları cevaplandıran Aksaray Ticaret Borsası başkanı Hamit Özkök” Tüm meselelerimizin çözümü için öncelikle Aksaraylıların tamamının bu meselelerimizin hepimizin ortak meselesi olduğu bilincinde buluşmaları gerekir.
   Bu bilinçle herkesin kendi siyasi görüşü veya konum ne olursa olsun gelmesi için uğraşılan hizmetlerin Aksaray ve  Aksaray’ın evlatlarının mutlu istikbali olduğu bilinciyle hizmeti veya hizmetleri teklif edene, gündemde tutana getirmek için gerekli prosedürleri yerine getirene ve nihayetinde, gerçekleştirecek olana değil, gelen hizmetin ilimize faydasına bakılmasıyla gelecek olanın gerçekleştirilmesi için tüm taassup ve egolarımızı bir tarafa bırakarak bu hizmetlerin mümkün olan en kısa zamanda gerçekleştirilebilmesi için yekvücut olmalıyız.

 TİCARET BORSASI BAŞKANI HAMİT ÖZKÖK VE EKİBİNİN GÜNLERİ BAŞTA İLİMİZİN KALİTELİ İÇME SUYU VE YETERLİ SULAMA SUYUNA KAVUŞMASI OLMAK ÜZERE BİRİMİZİN BİN YAPILABİLMESİYLE GEÇİYOR!

     Aksaray Ticaret Borsası olarak kurumun kendi hizmet sahasına giren kulvarlarda ilimiz ve ilçelerindeki hizmet kalitesinin maksimum seviyeye çıkartılabilmesi için merkez ilçe ile ilçelerimizde yapılan modern çok maksatlı hizmet merkezlerinin ve üreticinin mahsulüyle hayvanlarının hak ettiği en iyi değere ulaşmasının sağlanması.
    Bununla da üreticinin teşviki içinde başta modern canlı Hayvan pazarı olmak üzere birçok hizmete de imza atan Siyasilerle ve atanmışlarla seçilmiş mahalli yetkililerle de iş birliğiyle 600 Dekarlık Hayvancılık Organize Bölgesi konusundaki yatırımında olurunun alınmasını sağlayan.
  Bu güzel hizmetin yanında Ticaret Borsası Başkanı Hamit Özkök ve yönetimi tarafından başta şehrimizin uzun yıllar kaliteli içme suyu ihtiyacının karşılanması ve civar su havzalarından ilimiz tarımından daha yüksek verimin alınabilmesi için sulama suyu teminin sağlanması için canlarını dişlerine taktıkları tüm kamuoyumuzun malumu.
    Yine Aksaray kamuoyu bu konuların ilimizde ve başta başkentimiz olmak üzere her yerde ve bulunan her fırsatta siyasilere kabul ettirilmesi için yapılan çabaları da, bu ana meselelerimizin yanında istikbalimizi ilgilendiren Demiryolu ve E.90 konusunda da canların dişlerine taktığını da biliyor. 

ÖZKÖK”99 YILLIK RÜYAMIZ DEMİRYOLUNUN GERÇEKLEŞMESİ VE E.90 KARAYOLUNUN ANKARA-NİĞDE OTOBANINDAN EN AZ ŞEKİLDE ETKİLENMESİ İÇİN HEP BİRLİKTE ALTIN VURUŞ YAPMALIYIZ”
    
13 Ekim 1920’de ilimizin yiğit evladı Çorakçı zade Kara Vehbi’nin çabasıyla 1845-1920  arasında 75 yıl
süren ilk ilçelik esaretinden kurtarılmasını sağlayan 40 numaralı kanunun BMM’ sinde kabul edilmesi esnasında söz alan Burdur milletvekili İsmail Süphi tarafından gündeme getirilen Vilayet yapılan Aksaray’ın kalkınabilmesi için Çakmak Tren istasyonuna Demiryolu hattıyla bağlanması Özkök ve ekibinin ilk olmazsa olmazı.
    Aksaray için tarihin tekerrür etmemesi için 18 Aralık 2010’de ilimizi ziyaret eden dönemin UDH bakanı Binali Yıldırım’ı şehrimizin diğer Meslek Odaları ve STK’larıyla işbirliğiyle anlatarak ikna eden ve  ilk sözün alınmasını diğer Meslek Odaları ve STK’larla  sağlayan Hamit Özkök ve yönetiminin yanında paydaşlarıyla da konunun sonuca ulaşmasını o günden itibaren de buluna bilinen her fırsatta aralıksız olarak takip ediyor.
   
Aynı şekilde ilimizin 2. olmazsa olmazı olan bizimle birlikte Ağaçören ve Sarıyahşi ilçelerimizle birlikte Şereflikoçhisar, Evren Kulu, Cihanbeyli, Haymana, Altunhisar, Ereğli ve Ulukışla ilçelerinin de can damarı olan  güzergah boyunca 75000 kişiye ekmek götüren 15000 kişinin çalıştığı.
   Etrafında bulunan 1 i il merkezi 10 ilçe ve onlarca belde ile yüzlerce köyde bulunan 1Milyon kişinin de can damarı olan E.90 ‘ın devam eden Ankara-Niğde otobanından da en az şekilde etkilenmesini sağlayacak tedbirlerin mutlaka birlik içinde alınmasının sağlanmasının da şart olduğunu belirten Özkök;
”  Tüm siyasilerimiz, Mülki ve Mahalli idarecilerimizle Meslek Odalarımız ve STK’larımız bu birlikle Altın Vuruş yaparak bu iki meselemiz başta olmak üzer ilimizin istikbalini ilgilendiren tüm meselelerimiz için birliğimizi tamamının çözümüne kadarda aralıksız olarak sürdürmeliyiz.
     
Bunların akamete uğramaması, aksine daha akılcı ve uzlaşmacı formüllerle sağlanacak  olan hizmetlerin gerçekleştirilme süresini kısaltacak yollardan da faydalanarak oluşturulacak ortak akılla  Aksaray ve hizmetlerin gelmesinden olumlu şekilde etkilenecek olan komşularımız olan veya güzergahta bulunan ilçe ve belde ile köylerle de  ortak hareket edilmesi sağlanmalı.
  
Bu birliktelikle oluşacak olumsuzluklardan  ilimiz merkez ilçesi ile iki ilçesinin yanında E.90 Karayolunun Ulukışla ile Aksaray ve Aksaray ile Ankara  bulunan oluşacak olumsuzluklardan etkilenecek olan 8 ilçenin de menfi manada etkilenecek bu yerlerin atanmış ve seçilmişlerinin yanında Meslek Odaları ve STK yetkilileriyle de iş birliği yapılmalıyız.” dedi. (Haber ve fotoğraf Ali Genç)

--

YORUMLAR

  • 0 Yorum